Evenementen

Workshop zweetwerk

Zweetwerkfoto1024

Het is gelukt! De commissie werkende honden heeft 2 enthousiaste begeleiders gevonden die weer workshops Zweetwerk voor ons willen gaan begeleiden.

Het gaat om Jan de Bes, hij geeft de workshops in de omgeving van Wolfheze/Renkum en Lisette van Zwol, zij geeft de workshops in het Dijkgatsbos te Wieringerwerf (NH). Aanvangstijd voor de workshops zal rond 10.00 uur zijn. Het exacte adres waar u zich moet melden ontvangt u nadat u zich heeft ingeschreven evenals de exacte aanvangstijd.Tijdens de workshop leert u wat zweetwerk nu eigenlijk is. Er volgt een klein stukje theorie en daarna gaat u per deelnemend paar (baas en hond) zelf aan de slag. Houdt er dus rekening mee dat uw hond een poosje in de auto zal zitten. Of maak tijdens de wachttijd even een wandelingetje met uw hond.

Voor koffie/thee met wat lekkers wordt gezorgd en na afloop van de workshop is er nog een kop soep voor de liefhebber. (We horen graag of u vegetarisch bent. Andere dieetwensen/allergieën wordt wat lastig omdat het aanwezige bestuurslid van Scandia zorg draagt voor de soep)

De workshop kost € 25,00 per deelnemende hond voor Scandia leden. Niet leden kunnen voorlopig nog niet inschrijven maar wanneer de vraag hiernaar groot blijkt te zijn nemen we in overweging om bij volgende workshops niet leden ook mee te laten doen.

De workshops worden gegeven op:

ZA. 30 September Wolfheze/Renkum (Jan de Bes) 5 honden
ZO. 15 Oktober Dijkgatsbos Wieringerwerf (NH) (Lisette van Zwol)   4 honden
ZA. 4 November Wolfheze/Renkum (Jan de Bes) 5 honden

Het aantal honden welke vermeld staan, is het maximale aantal honden welke per workshop kunnen deelnemen. Op het opgaveformulier kunt u aangeven welke datum uw voorkeur heeft maar "Vol is Vol".

Na opgave ontvangt u per mail een reactie of er plaats voor u is en tevens het verzoek het verschuldigde bedrag over te maken. Mocht het aantal aanmeldingen zo overweldigend zijn dat we plaatsen te weinig hebben, dan doen wij ons best om eventueel nog een middagdeel te reserveren.

Wij hebben er zin in en we hopen u ook!

Namens de commissie werkende honden Tot Ziens!