Clubwinkeltje Stichting Noodfonds

De Stichting Noodfonds beheert namens Scandia een clubwinkeltje met allerhande artikelen die van toepassing zijn op onze rassen of op Scandia. De opbrengst gaat naar het goede doel waarover elders op deze site meer informatie te vinden is. Deze pagina geeft een overzicht van de meest reguliere artikelen maar er is meer. U vindt het clubwinkeltje op alle evenementen waar Scandia vertegenwoordigd is.

U kunt artikelen bestellen door een email te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin een duidelijke vermelding van de artikelnummers en het gewenste aantal exemplaren. Zij zal dan contact met u opnemen in verband met de portokosten en verdere betalingsgegevens. Zodra uw betaling ontvangen is, zullen de artikelen u zo spoedig mogelijk worden toegezonden. Uiteraard kunt u ook gewoon een donatie doen voor het goede doel, het rekeningnummer van de Stichting Noodfonds is giro 4433168 ofwel:
IBAN: NL94 INGB 0004 4331 68
BIC: INGBNL2A

Scandia Mok
Artikelnummer 001
Mok met Scandia-blauw logo
Prijs €3,-

Noorse Postzegels
Artikelnummer 002
Setje van 3 Noorse postzegels met daarop afgebeeld de Lundehund, de Elandhond grijs en de Elandhond zwart, postfris
Prijs €2,75 per set
Tijdelijk niet voorradig

Zweedse Postzegels
Artikelnummer 003
Setje van 2 identieke velletjes Zweedse postzegels met daarop afgebeeld de Jämthund, Hamilton Stövare en de Västgötaspets,  postfris.
Prijs €3,90 per 2 velletjes

Finse Postzegels
Artikelnummer 004
Setje van 4 Finse postzegels met daarop afgebeeld de Laplandse Herdershond, Finse Spits, Karelische Berenhond en de Finse Brak, postfris.
Prijs €4,00 per set

DVD Norsk Lundehund
Artikelnummer 005
DVD met 8 documentaires van o.a. de Noorse televisie en National Geographic. Dit bijna 1 uur durende beeldmateriaal geeft een duidelijk beeld van de Lundehund in zijn natuurlijke omgeving en zijn oorspronkelijk doel: de jacht op papegaaiduikers.
Prijs €5,00

Lundehund Profiel
Artikelnummer 006
Lundehund profiel van 10 mm dikke kunststof. Afmetingen ca. 18 x 16 cm
Prijs €2,00

Boek De Noorse Elandhond
Artikelnummer 007
Nederlandstalig boek over de Noorse Elandhond met als onderwerpen: Aanschaf, voeding, verzorging, opvoeding, voortplanting en gezondheid. Een aanrader voor elke nieuwe elandhondenbezitter.
Prijs €9,95

CDROM Rasgroep 5
Artikelnummer 008
Een CDROM met daarop een interactieve presentatie van alle FCI Rasgroep 5 honden aangeboden door de Stichting Keesachtigen en Poolhonden. Draait op een PC met als minimale systeem eis Windows XP.
Prijs €5,00